- Messages : 39
rail.lu - Les chemins de fer au Luxembourg et environs
Adressen vun den Eisebunns-Direktiounen
- BB3608
- Hors Ligne
- Membre junior
-
Moins
Plus d'informations
14 Nov 2024 10:42 - 14 Nov 2024 19:23 #6047
par BB3608
Réponse de BB3608 sur le sujet Adressen vun den Eisebunns-Direktiounen
Moien,
am Buch "100 Joër Handwierkerschoul" gët och explizit erwähnt datt: "1953-1958 La nouvelle aile, rue des Cerisiers, est occupée par la direction des CFL qui doit quitter la place de Bruxelles pour faire place à la Haute Autorité de la CECA".
Ech denken datt un daer Theorie mat der Handwierkerschoul dach eppes muss drun sin, och wann nëmmen verschidden Servicer do ënnerbruecht waren, wéi z.B. den MT, den Matériel et Traction, wou beim Kaaf vun den 1020er jo Courrier an d'rue des Cerisiers gaangen ass.
Serge
Link op den Historique vum L(T)AM
am Buch "100 Joër Handwierkerschoul" gët och explizit erwähnt datt: "1953-1958 La nouvelle aile, rue des Cerisiers, est occupée par la direction des CFL qui doit quitter la place de Bruxelles pour faire place à la Haute Autorité de la CECA".
Ech denken datt un daer Theorie mat der Handwierkerschoul dach eppes muss drun sin, och wann nëmmen verschidden Servicer do ënnerbruecht waren, wéi z.B. den MT, den Matériel et Traction, wou beim Kaaf vun den 1020er jo Courrier an d'rue des Cerisiers gaangen ass.
Serge
Link op den Historique vum L(T)AM
Dernière édition: 14 Nov 2024 19:23 par BB3608.
Les utilisateur(s) suivant ont remercié: jmo
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- jmo
-
- Hors Ligne
- Membre platine
-
14 Nov 2024 09:36 - 14 Nov 2024 09:42 #6046
par jmo
Réponse de jmo sur le sujet Adressen vun den Eisebunns-Direktiounen
Villmools Merci Serge!
D' Direction des CFL war, laut LW - Artikelen effectif vun <=8.1952 bis >=8.1957 op 17 rue du Nord
Ech froe mech ob déi Info mat der Handwierkerschoul stëmmt... oder wéi e Service vun der CFL do war.
Hei nach e puer Infos iwwert d'CFL-Direktioun op 9 place de la Gare:
15.8.1956: Arbeitsbeginn
Die Arbeiten an dem neuen Direktionsgebäude begannen am 15. August 1956. Die Fundamente mußten mit Pickhammer aus dem Felsen gehauen werden, da Sprengungen laut dem Gutachten des Herrn Lucius nicht zulässig waren. Nachdem 2.500 Kubikmeter Felsmassen auf diese Weise ausgehoben worden waren, konnte im Monat März 1957 mit dem eigentlichen Bauwerk begonnen werden. Der Westflügel wurde mit 6 Etagen, der Nordflügel mit 8 Etagen geplant, im Jähre 1958 wurden zusätzlich 2 Etagen hinzugefügt. So beträgt die Höhe des großen Flügels nun mit 10 Stockwerken 41 m, diejenige des kleinen Flügels 25 m mit 8 Stockwerken. Der umbaute Raum umfaßt 54.000 Kubikmeter und stellt 300 Büros mit Hausmeisterwohnung, Garagen, Keller, Aérogare und Konferenzsäle zur Verfügung. Das 10. Stockwerk wird als Kasino ausgebaut und soll zu einem Treffpunkt internationalen Ranges, mit Aussicht über das weite Land gemacht werden. Der moderne Bau wird aus insgesamt 800 Fenstern sein Licht beziehen, ist mit Strahlungsheizung und einer auf Lufschutzzwecken eingerichteten Kellerdecke versehen. (LW: 12.12.1958)
11.12.1958: Straussfeier des neuen Eisenbahn-Direktionsgebäudes in Luxemburg-Bahnhof
D' Direction des CFL war, laut LW - Artikelen effectif vun <=8.1952 bis >=8.1957 op 17 rue du Nord
Ech froe mech ob déi Info mat der Handwierkerschoul stëmmt... oder wéi e Service vun der CFL do war.
Hei nach e puer Infos iwwert d'CFL-Direktioun op 9 place de la Gare:
15.8.1956: Arbeitsbeginn
Die Arbeiten an dem neuen Direktionsgebäude begannen am 15. August 1956. Die Fundamente mußten mit Pickhammer aus dem Felsen gehauen werden, da Sprengungen laut dem Gutachten des Herrn Lucius nicht zulässig waren. Nachdem 2.500 Kubikmeter Felsmassen auf diese Weise ausgehoben worden waren, konnte im Monat März 1957 mit dem eigentlichen Bauwerk begonnen werden. Der Westflügel wurde mit 6 Etagen, der Nordflügel mit 8 Etagen geplant, im Jähre 1958 wurden zusätzlich 2 Etagen hinzugefügt. So beträgt die Höhe des großen Flügels nun mit 10 Stockwerken 41 m, diejenige des kleinen Flügels 25 m mit 8 Stockwerken. Der umbaute Raum umfaßt 54.000 Kubikmeter und stellt 300 Büros mit Hausmeisterwohnung, Garagen, Keller, Aérogare und Konferenzsäle zur Verfügung. Das 10. Stockwerk wird als Kasino ausgebaut und soll zu einem Treffpunkt internationalen Ranges, mit Aussicht über das weite Land gemacht werden. Der moderne Bau wird aus insgesamt 800 Fenstern sein Licht beziehen, ist mit Strahlungsheizung und einer auf Lufschutzzwecken eingerichteten Kellerdecke versehen. (LW: 12.12.1958)
11.12.1958: Straussfeier des neuen Eisenbahn-Direktionsgebäudes in Luxemburg-Bahnhof
Dernière édition: 14 Nov 2024 09:42 par jmo.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- BB3608
- Hors Ligne
- Membre junior
-
Moins
Plus d'informations
- Messages : 39
13 Nov 2024 21:10 - 13 Nov 2024 22:45 #6045
par BB3608
Réponse de BB3608 sur le sujet Adressen vun den Eisebunns-Direktiounen
N'owend,
an den Dokumenter bezüglech d'Liwwerung vum Lokotrakter 1021 hun ech en Bréif vun der Firma Henri Reding vum 21.11.53 un den Service Matériel et Traction, Groupe III, fonnt, adresséiert un eng Adress an der rue des Cerisiers um Lampertsbierg. Eng Hausnummer ass awer nët uginn.Et sin och nach weider Bréifer ze fannen mat daer Adress. Et sin awer och 1955 nach Bréifer ze fannen mat daer Adress; entweder war den Adressewiessel nach nët bei den concernéierten Firmen ukomm, oder et war nach nët geplënnert gin. Et sin awer och Bréifer am selwechten Kontext ze fannen, adresséiert un 62, rue de Bonnevoie. Daat misst den Atelier gewiescht sin.
Am Kaafvertrag vun dem selwechten Lokotrakter ass als Adress vum CFL Verwaltungsroot folgend ugin: 17 rue du Nord
D'Confirmatioun vun der 'Bestellung vum 1022 den 6.4.56 ass vun der Firma Deutz dun awer un den 2, Place de Metz gaangen...do mussen d'Servicer vum MT dun an der Direktioun vereenegt gin sin.
Hoffen gehollef ze hun
Serge
an den Dokumenter bezüglech d'Liwwerung vum Lokotrakter 1021 hun ech en Bréif vun der Firma Henri Reding vum 21.11.53 un den Service Matériel et Traction, Groupe III, fonnt, adresséiert un eng Adress an der rue des Cerisiers um Lampertsbierg. Eng Hausnummer ass awer nët uginn.Et sin och nach weider Bréifer ze fannen mat daer Adress. Et sin awer och 1955 nach Bréifer ze fannen mat daer Adress; entweder war den Adressewiessel nach nët bei den concernéierten Firmen ukomm, oder et war nach nët geplënnert gin. Et sin awer och Bréifer am selwechten Kontext ze fannen, adresséiert un 62, rue de Bonnevoie. Daat misst den Atelier gewiescht sin.
Am Kaafvertrag vun dem selwechten Lokotrakter ass als Adress vum CFL Verwaltungsroot folgend ugin: 17 rue du Nord
D'Confirmatioun vun der 'Bestellung vum 1022 den 6.4.56 ass vun der Firma Deutz dun awer un den 2, Place de Metz gaangen...do mussen d'Servicer vum MT dun an der Direktioun vereenegt gin sin.
Hoffen gehollef ze hun
Serge
Dernière édition: 13 Nov 2024 22:45 par BB3608.
Les utilisateur(s) suivant ont remercié: admin
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- admin
- Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Administrateur
-
Moins
Plus d'informations
- Messages : 122
12 Nov 2024 14:01 - 12 Nov 2024 20:14 #6044
par admin
Adressen vun den Eisebunns-Direktiounen a été créé par admin
Mir sichen déi verschidden Adressen vun de verschiddenen Eisebunns-Direktiounen zu Lëtzebuerg:
hei e puer Beispiller:
Cette image est caché pour les invités.
Vu wéini un ass d'Direction des CFL elo op 16 boulevard d'Avranches? 11.12.2023?
Cette image est caché pour les invités.
1958? - 10.12.2023?: Direction des CFL, Luxembourg, 9 place de la Gare
1953 - 1958: La direction des CFL déménage à l' Ecole d'Artisans de l'Etat (car l'ancienne direction de la place de Metz est occupée par la CECA ). Hei wier et interessant ze wëssen a wéi engem Deel vun der Handwierkerschoul d'CFL woar.
Cette image est caché pour les invités.
1911 - 1940: Administration des chemins de fer Guillaume-Luxembourg, 2 place de Metz, Luxembourg
<=1916, 1923: PH (1868-1877-1940-1948) : Siège social: 1 Avenue de la Porte Neuve, Luxembourg (~1928: = coin 19 avenue de la Porte-Neuve et rue des Bains)
<=1909, 1911: Chemins de fer Guillaume Luxembourg - Wilhelm Luxemburg Eisenbahnen: Luxemburg, 5 Adolfavenue (= 41 Nei Avenue)
<=1907: Bureau der Eisenbahn-Verkehrs-Inspektion: 23 rue Notre Dame (Enneschtgaass) (= fréier: 43 rue Marie-Thérèse )
<=1907: Direktion PH (1868-1877-1940-1948) : Luxembourg, 19 Boulevard Royal
<=1907: Direktion der Reichseisenbahn, Luxembourg, 30 Boulevard Royal
26.4.1913: Chemins de fer Secondaires Luxembourgeois - CSL / Luxemburger Sekundärbahnen - LSB (1880-1934), local de la société: rue Elisabeth, Luxembourg
7.1934, 1935, 1938: Direction des CVE - Chemins de Fer à Voie Etroite (1934-1942) : 84 route de Thionville, Bonnevoie , tél: 6196
??? : rue des Roses, Limpertsberg
Villmools Merci am Viraus fir all Info - info@rail.lu
hei e puer Beispiller:
Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
Vu wéini un ass d'Direction des CFL elo op 16 boulevard d'Avranches? 11.12.2023?
Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
1958? - 10.12.2023?: Direction des CFL, Luxembourg, 9 place de la Gare
1953 - 1958: La direction des CFL déménage à l' Ecole d'Artisans de l'Etat (car l'ancienne direction de la place de Metz est occupée par la CECA ). Hei wier et interessant ze wëssen a wéi engem Deel vun der Handwierkerschoul d'CFL woar.
Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
1911 - 1940: Administration des chemins de fer Guillaume-Luxembourg, 2 place de Metz, Luxembourg
<=1916, 1923: PH (1868-1877-1940-1948) : Siège social: 1 Avenue de la Porte Neuve, Luxembourg (~1928: = coin 19 avenue de la Porte-Neuve et rue des Bains)
<=1909, 1911: Chemins de fer Guillaume Luxembourg - Wilhelm Luxemburg Eisenbahnen: Luxemburg, 5 Adolfavenue (= 41 Nei Avenue)
<=1907: Bureau der Eisenbahn-Verkehrs-Inspektion: 23 rue Notre Dame (Enneschtgaass) (= fréier: 43 rue Marie-Thérèse )
<=1907: Direktion PH (1868-1877-1940-1948) : Luxembourg, 19 Boulevard Royal
<=1907: Direktion der Reichseisenbahn, Luxembourg, 30 Boulevard Royal
26.4.1913: Chemins de fer Secondaires Luxembourgeois - CSL / Luxemburger Sekundärbahnen - LSB (1880-1934), local de la société: rue Elisabeth, Luxembourg
7.1934, 1935, 1938: Direction des CVE - Chemins de Fer à Voie Etroite (1934-1942) : 84 route de Thionville, Bonnevoie , tél: 6196
??? : rue des Roses, Limpertsberg
Villmools Merci am Viraus fir all Info - info@rail.lu
Dernière édition: 12 Nov 2024 20:14 par admin.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
Temps de génération de la page : 0.171 secondes