- Messages : 72
rail.lu - Les chemins de fer au Luxembourg et environs
CFL 3000
- roadrunner
- Hors Ligne
- Membre senior
-

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- roadrunner
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 72
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Dan525354
-
- Hors Ligne
- Membre premium
-
- Messages : 144
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- MiBra
- Hors Ligne
- Membre premium
-
- E Schmuelspurfrënd
- Messages : 86
MbG
Michel
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- MiBra
- Hors Ligne
- Membre premium
-
- E Schmuelspurfrënd
- Messages : 86
MbG
Michel
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- MiBra
- Hors Ligne
- Membre premium
-
- E Schmuelspurfrënd
- Messages : 86
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Lemmy
- Hors Ligne
- Membre premium
-
- Messages : 99
Jo 3000er kenne gudd beschleunegen, mee daat geet nëmmen wann et dreschen op de Schinnen ass.
Wann et naas a schmiereg ass dann patinéieren se an di Elektronik ass immens träg waat d'Opfänke vun den respektiven Propulsiounen ass wëll se ganz Leeschtung roffiert an no puer sekonne rëm lues a lues alles mateneen erëmkennt, ( woubai bei der 4000er all eenzeln Achs separat auto-regléiert ass) .. Dat ass den cabrage, wou den éischte Bogie beim ufueren praktesch keng Haftung mi huet ( bei enger rame tractée,... réversibel ass et den Géigendeel) an do ass 4000er kloer am Virdeel weel ass Achs eenzel auto-réguléiert ass...
4000er am Summer hun Probleemer mam Trafo dee dann ze waarm gett ( iwer 90 Grad) an dann gin se an ee Schutzmodus mat halwer Leeschtung, an duerno schalt de Trafoschutz komplett oof (Kühlpause heescht daat) .
3000er sin am Wanter vulnérabel wëll beim Bremsen d'Snubberen opginnn an kaal Loft an d' Elektronik bloosen , an dann seet di och irgendwann Feierowend... Dofir gin Cem's ugewisen wann et richteg kaal ass d'E-brems ze isoléieren...
3000er woren zum Verkaaf ausgeschriwen, mee sous condition dat se eng mie-vie kréien di de Rhamen vum Prais gesprëngt hätt, en plus sin Ersatzstëcker och schon schwéier ze fannen ...
Dofir ginn se mol gehaalen an irgendwéi um Laafen lieweg gehaall.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- roadrunner
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 72
Mee heiandsdo (LOL) hun d'Zich Verspéidung an t'ass genug Loft am Fahrplan fir déi Verspéidung neess eran ze kréien. Wéini si mer mat 8 Minutten Verspéidung zu Lëtzebuerg lassgefuer, a mir waren bal pünktlech zu Kléngbetten. Fir den Départ fir op Arel hat den Zuch just nach +1. Do huet de Lokführer awer wuel alles erausgeholl wat d'3000er gin huet

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Blacky
-
- Hors Ligne
- Membre junior
-
- Messages : 21
Et muss een och bedenken, dass eng reih 3000'er frei ginn sinn duerch d'Lécker Schnellzich, déi jo duerch SNCB Desiro'en ersaat guefen.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Dan525354
-
- Hors Ligne
- Membre premium
-
- Messages : 144
Dan
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Thomas
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 48
Wei den Blacky scho sot war e Fahrplangwiessel. Ech weilt just dem Lemmy seng Ausso e bessi nuanceieren/rektifieieren, an zwar Lait et NET DRUN dass d'3000er net mei bei der Cargo fueren oder onzefriddenstellend Ergebniser erbrengen... (cf. Summer 2021 wou d'4000er all ausgefall waren duerch d'Hetzt, dunn sinn se mei wei eng Keier mat 3000er d'Ramen ofschlefen gangen)
Et fueren nach emmer 3 3000er bei der Cargo, notamment fir de Kinkempois an de Zeebrugger.
D'Präsenz vun de 3000er am Voyageur lait mei drun, dass d'Cargo mei 4000 brauch fir den Trafic fir Daitschland ze assureieren (DE18en an dei bishereg 2-3 4000er ginn den Ament net mei duer fir all dei nei Verbindungen (sprich Rostock a Poznan) en plus vun den aktuellen vun den 4000er an Daitschland (Gremberg, Homburg, Mars, Kiel etc.) ze assureieren. Doduerch huet d'Cargo elo (5?) 4000er, wouduerch der rem manner fir de Voyageur disponibel sinn. Vu que dass den Asatzgebitt vun den 3000er an de 4000er jo sougudd wei komplett anescht sinn, froen ech mech wou den Lemmy un dei Schlussfolgerung koum...
LG,
Tom
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Lemmy
- Hors Ligne
- Membre premium
-
- Messages : 99
Ganz einfach.... CFL cargo wëll keng 3000er méi well se nit mi zouverlässeg sinn an un hir Limite kommen , ier eng mi-vie ustreet.... Dofir kréien se elo e puer 4000er an di doudgefueren 3000er gin dann elo op der Linn 7 agesaat... mat alle Konsequenzen di jo allgemeng bekannt sinn... (vill zait beim Kappwiessel, nëmme nit zevill belaaschten beim ufueren a bremsen well soss sinn Pannen virprogamméiert.....etc...)
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Blacky
-
- Hors Ligne
- Membre junior
-
- Messages : 21
Den Sonnden war Fahrplangwiessel an do ginn och nei Roulements fir Roulmatérial opgestallt.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Kim
- Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Nouveau membre
-
- Messages : 3
Kann een mir weg den Grond soen, wiesou seit den Méindeg d serie 3000 amplaatz vunn der 4000 op der Streck Athus Letzebuerg angesaat gett...
Merci am Viraus
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.